Opinions sense homologar

Estudiar i treballar 40 hores.


<!– @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } —

La veritat és que, com haureu notat, estic patint una mica combinant universitat i feina.

La universitat no està pensada per a gent que treballa, i això deu ser probablement perquè la jornada de 40 hores no està pensada per a gent que potser vol aprendre i estudiar una carrera. De fet una persona que treballa 40 hores no tindria que pensar massa. Llegir diaris esportius o del revistes del cor, parlar de quatre programes banals i simplificar de forma extrema la cosa social i política que l’envolta. Un post-esclau per a que vol aprendre res que no tingui relació directa amb el seu ram productiu?

En qualsevol cas jo segueixo lluitant per mantenir els 54 crèdits que em van obligar a assumir. M’agrada molt el que aprenc, m’apassiona i no em perdo ni una classe, passo els meus apunts a net, llegeixo tot el que puc, llàstima no anar restret perquè podria aprofitar millor quan vaig al vàter…

Llàstima que no puc aprofundir una mica més, gaudir fent treballs i anar a la biblioteca més sovint. L’any que ve, encara que m’atropelli la locomotora de Bolonia, agafaré menys assignatures per fruir-les millor..

Novembre 12, 2006 - Posted by | Missatges del Sistema

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

